So close... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van René Miermans - WaarBenJij.nu So close... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van René Miermans - WaarBenJij.nu

So close...

Door: Renato

Blijf op de hoogte en volg René

04 Maart 2014 | Zuid-Korea, Seoel

Al één week in Zuid-Korea.

Er is veel gebeurt sinds mijn laatste blog. De ontmoeting met de andere exchange students was erg leuk. Er waren veel Engels sprekende studenten, gelukkig. We hebben dus ook een groep aangemaakt op facebook waar we regelmatig met elkaar afspreken. Die zelfde dag, (de donderdag) zijn we een stuk gaan lopen in Seoul en over de campus. Ook mijn student id card opgehaald. In de avond, weer gaan uiteten en gedronken in een pub, redelijk wat :) volgens mij (ja ik weet t al niet meer zeker) zijn we toen uit gegaan, ( 3 van onze groep, en een koreaanse buddy) we zijn toen naar Hongdea gegaan. Onze buddy wist een goedkope ouwe hiphop en R&B tent. (de soort muziek die wij vroeger luisterden) dus veel memories. Daar hebben we een tafel 'gekocht" wat inhield dat we dus onze eigen tafelen hadden en drank. het was echt super.

Zaterdag kan ik me vrij weinig herinneren van de middag. Ik weet wel dat we toen met zn 6en zijn gaan BBQén (op zn koreaans) dat was heel gezellig, toen na het BBQ'en naar de zelfde PUB als vrijdag, daar hebben we KINGSEN gedaan. Flink aangeschoten hebben we besloten om toch weer uit te gaan. Deze keer zijn we naar Itaewon gegaan. Daar zijn we naar de club B1NE gegaan. De entree was redelijk goedkoop (10k won, iets minder dan 10 euro) maar de drankjes waren moeilijk duur! (14K dus 10 euro voor een klein glaasje) we heel erg naar onze zin gehad.

Zondag zijn we koffie gaan drinken met andere studenten (althans, volgens mij was dit de zondag) Ik kan me wederom vrij weinig herinneren van de middag (komt natuurlijk door alle nieuwe indrukken die ik elke dag op doe). In avond zijn we met zn 18en gaan uiteten. Ook hele leuken gesprekken gehad. Flink gedronken (Beste lezer, als u dat nog niet in de gaten had, veel drinken is zeg maar één ding in Korea, zoals nederlanders houten klompen hebben) Toen ben ik nog met 3 duitsers en nederlander een Japanner en 2 amerikanen gaan drinken in dezelfde pub als de dag ervoor. rond 10 volgens mij, zijn 2 mensen naar huis gegaan, toen hebben we nog met zn zessen tot 0:00 wat gedronken (en 'wat' is dan 3 liter bier met een flesje soju) In ieder geval ik lag om 00:15 in bed. (nog even ge-whatsapped met mijn vrienden tot half 2 ;) )

Maandag had ik geen lessen, dus een vrije dag. Ik heb toen wat rondgehangen en gekletst met verschillende mensen. Ik heb toen ik mijn Koreaanse buddy ontmoet, very cool guy.

Rond half 8 ben ik met een andere groep mensen gaan uit eten, en ja hoor, de Soju stond weer op tafel ;-) (sorry mama). Na het eten zijn we naar een Karaoke bar gegaan. GEWELDIG, hahaha.. een uur lang foute nummers zingen. rond 12 uur weer richting de drom. Toen verder gaan drinken en chillen met de dtuch crew, super super...! :)

en vandaag, Dinsdag. Om 10:30 had ik Brand Managment introduction, (volgende week beginnen eigenlijk pas ECHT de lessen) Deze specifieke leraar praat heeeeel langzaaaam engels.... *zucht*

Tijdens het tussenuurtje met wat franse studenten gekletst heel gezellig, toen ben ik met hen naar de les New Product Developement & Pricing Strategy gegaan. Heel aardig leraar en prat sneller engels! Mijn les buddhism en Media ging niet door, deze was nl in het koreaans.....
(Dus ik ga hierna even mijn rooster samenstellen.) Ik heb net burger king gegeten, en nog geen soju gezien :). vanavond nl vroeg naar bed, morgen om 7 uur gaat de wekker!

안녕하세요

x Renato


  • 04 Maart 2014 - 15:01

    Michiel:

    Zuipschuit!! Meer Bloggen man! :P Leuk om weer is te lezen wat je allemaal hebt gedaan! xD


  • 04 Maart 2014 - 23:18

    DaD:

    Goedemorgen Rene,

    Ik ga slapen en jij gaat je op je studie richten!

    Veel succes en plezier.
    IK heb je een mail gestuurd.

  • 08 Maart 2014 - 21:25

    Romy Dijkers:

    leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

René

Volg mijn (studie)avontuur in Seoul, Zuid-Korea.

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 5141

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Seoul, Zuid-Korea

06 Mei 2014 - 11 Mei 2014

Jeju Island

02 Mei 2014 - 06 Mei 2014

Busan

Landen bezocht: