All Night - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van René Miermans - WaarBenJij.nu All Night - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van René Miermans - WaarBenJij.nu

All Night

Door: Renato

Blijf op de hoogte en volg René

17 Maart 2014 | Zuid-Korea, Seoel

en weer een zeer interessante week(end) voorbij..

Afgelopen donderdag had ik mijn eerste schoolpresentatie, en daarna mogen dineren met mijn mijn professor ;) (Net zo iets als in de harry potter film) DIe zelfde avond uitgegaan met veel foreign student!

vrijdag, was skype day met mijn liefie Shauny <3 en mijn supernicht Sheena! :)

Zaterdag ben ik met Haram Club (dat is een 'social' school club die op zaterdagochtend koreanse leert aan buitenlandse studenten) naar het paleis in Seoul geweest, dat was heel leuk! haha, super gek gedaan met mijn mijn groep ;)
Dezelfde avond ben ik met een deel van de exchange students naar een Club geweest in Gangnam. Super vette club, en heel luxe. Gelukkig was onze entree wel gratis (thanks luca). Jammer genoeg vondt de rest het niet zo leuk als mij. dus bleef ik over met luca en 2 koreaanse studenten. We zijn toen ook nog naar een andere club geweest en om 07:00 'ontbeten' met noodles en ham. (blijkbaar zat er ook een beroemde koreaan in hetzelfde restaurant.) om 8 uur was ik thuis en hartstikke moe van al het dansen!

Zondag was het weer superr! vandaag overigens ook.
Morgen ben ik uitgenodigd voor een chique diner met de international partners van Dongguk :D (HALP! ik moet alleen nog wel een chique jasje kopen, wss H&M <3)


doooegggg :)

x Renato

  • 17 Maart 2014 - 13:47

    Je Chickie:

    Hey babes,

    Nice one! Let wel ff op je spelling/zinnen hihi. Skypen was heel leuk met je :)
    Love you to bits <3

    xoxoxo

  • 17 Maart 2014 - 14:49

    Brother From The Same Mother:

    Ewa swa y no pics? :(

    Michiel :p

  • 19 Maart 2014 - 14:35

    Dad:

    enne hoe was het diner; heb je gelijk maar een smoking laten aanmeten?

    `veel succes verder.

  • 03 April 2014 - 16:52

    Dad:

    Jongeman van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag.
    Dan ben je toch even wat ouder dan je broer, als is het maar voor een paar uur……. even .

    Fijne dag en laat even via de mail weten wat je postadres is want de verjaardagskaarten stromen binnen………….

  • 05 April 2014 - 22:28

    Romy En Ger Dijkers:

    hoi Rene,

    nog van harte geefeliciteerd met je verjaardag. beetje laat. sorry. hoe was he zonder je brper en je familie.
    hier is alles prima.
    13/3 weekje naar Spanje met Ger, chantal en haar kinderen.


    groetjes Romy en Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

René

Volg mijn (studie)avontuur in Seoul, Zuid-Korea.

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 5144

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Seoul, Zuid-Korea

06 Mei 2014 - 11 Mei 2014

Jeju Island

02 Mei 2014 - 06 Mei 2014

Busan

Landen bezocht: